VVD-opleidingen

Om de kwaliteit van raads- en bestuursleden goed op peil te houden, heeft de VVD haar eigen opleidingsinstituut: de Haya van Somerenstichting. Al meer dan 30 jaar levert deze stichting deskundige docenten voor een keur aan opleidingen.

Er zijn diverse trainingen beschikbaar. Denk daarbij aan trainingen in Liberalisme, workshops waarin vaardigheden worden getraind zoals debatteren, presenteren en media-trainingen. Ook zijn er training specifiek voor potentiële gemeenteraadsleden. Als eerste verkenning om te weten hoe een gemeenteraad functioneert, hoe jij kunt bijdragen, maar ook om de verdieping te zoeken in de gemeentefinanciën.

De meeste training zijn bijeenkomsten maar er zijn ook e-learnings beschikbaar én hybride trainingen waar e-learning als voorbereiding wordt gedaan voor de bijeenkomst.

Heb je interesse in een training? Laat het ons weten! We stemmen dan met onze regionale opleidingscoördinator af wanneer de volgende training op de agenda komt.